by Support
Share
by Support
Share
Z dôvodu skvalitnenia našich služieb v oblasti technickej podpory na inštalované a servisované technológie sme od marca pre vás sprevádzkovali tzv. “Ticket portál”
Všetky požiadavky na servis je preto potrebné zadávať do tohoto systému. Pre prihlásenie je potrebná registrácia, ktorá vám bude okamžite potrvdená mailom na registrovanú adresu. Takto budete mať dokonalý prehľad o stave riešenia vašeho problému alebo požiadavky na zmeny v konfigurácii.
STAY IN THE LOOP
Subscribe to our free newsletter.
Ekonomika sa po COVIDe reštartovala a objavil sa nový komunikačný svet, ktorý zmenil parametre podnikania. Možnosť práce na diaľku je nevyhnutnosťou pre každú firmu a deje sa tak v cloude.
Technická podpora zdarma: Telefonická / e-mailová rada s navrhnutím potrebných krokov k riešeniu Vášho problému. Telefonická / e-mailová rada s odkazom na miesta, kde nájdete riešenie Vášho problému podrobnejšie: manuál, FAQ, fórum atď.
Pripravili sme krátku fotoreportáž z výmeny pravdepodobne poslednej “digitálnej” telefónnej pobočkovej ústredne Panasonic KX-TD816 za pravdepodobne POSLEDNÚ ústrednu výrobcu Panasonic KX-NS500 u zákazníka vo Zvolene.
dovoľujeme si Vám oznámiť, že dňom 1.10.2021 sa mení obchodné meno našej spoločnosti z pôvodného názvu TELfit s.r.o. na nový názov spoločnosti infotel, s.r.o.Nový názov vznikol v súlade s dlhodobou koncepciou rozvoja našej spoločnosti v oblasti informačných a telekomunikačných technológií.