by admin
Share
by admin
Share
Pripravili sme krátku fotoreportáž z výmeny pravdepodobne poslednej „digitálnej“ telefónnej pobočkovej ústredne Panasonic KX-TD816 za pravdepodobne POSLEDNÚ ústrednu výrobcu Panasonic KX-NS500 u zákazníka vo Zvolene.
Keďže za čias pôsobenia ešte v Telekome sme nemali dostatok Krone LSA svorkovníc, tak pôvodný rozvádzač obsahoval svorkovnice len na strane kabeláže PBX (aj to ešte k tomu 10-párové, nie 8, aby sa dobre odratávali porty PBX), káble z domáceho rozvodu boli len na „divoko“ zarezané, bez samostatného ukončenia a následného „preranžírovania“.
Nižšie už je zobrazený nový tlkm. rozvádzač, založeny na Krone Box III (100 párov), kde bol povodne dodaný nerezový hrebeň rozrezaný aku flexou na rozmer 6+4, z toho spodné 6 boli ešte rozrezané vertikálne a naskrutkované na základňu tak, aby rozteč zodpovedala 8-párovým svorkovniciam Krone LSA Plus 8×2 rozpojovacie (biele).
Stačilo už len všetko preranžírovať podľa pôvodného stavu – dokumentácia pred demontážou pôvodného rozvodu prevolaním každého páru svorkovníc na systémový telefón.
Tak a je hotovo, zostáva ešte nakonfigurovať niekoľko IP telefónov Panasonic KX-HDV130, aby sme spojazdnili linky, kde už nie je pôvodný telekomunikačný rozvod. NS500-vka má v prípade osadenia DSP procesorom (v našom prípade DSP-S) aktívne 4x licencia pre SIP terminály výrobcu Panasonic. Snáď sa niekedy zákazník dočká aj SIP-Trunku… Ale to už nie je o klasickej spojárčine.
Dielo bolo odovzdané do plnej prevádzky dnes, 30. novembra 2021 k plnej spokojnosti.
STAY IN THE LOOP
Subscribe to our free newsletter.
Ekonomika sa po COVIDe reštartovala a objavil sa nový komunikačný svet, ktorý zmenil parametre podnikania. Možnosť práce na diaľku je nevyhnutnosťou pre každú firmu a deje sa tak v cloude.
Z dôvodu skvalitnenia našich služieb v oblasti technickej podpory na inštalované a servisované technológie sme od marca pre vás sprevádzkovali tzv. „Ticket portál“
Technická podpora zdarma: Telefonická / e-mailová rada s navrhnutím potrebných krokov k riešeniu Vášho problému. Telefonická / e-mailová rada s odkazom na miesta, kde nájdete riešenie Vášho problému podrobnejšie: manuál, FAQ, fórum atď.
dovoľujeme si Vám oznámiť, že dňom 1.10.2021 sa mení obchodné meno našej spoločnosti z pôvodného názvu TELfit s.r.o. na nový názov spoločnosti infotel, s.r.o.Nový názov vznikol v súlade s dlhodobou koncepciou rozvoja našej spoločnosti v oblasti informačných a telekomunikačných technológií.